ساندويچ بستني آناناسي /دسر خيلي خوشمزه

سه شنبه 15 مهر 1399
9:32
احمد رضایی

سلام به دوستان در اين مقاله از مجله اينترنتي مطلبك طرز تهيه دسر بستني آناناس را به شما در وبلاگ آشپزي آموزش مي دهيم .براي يادگيري اين دسر بستني با ما همراه باشيد

مواد لازم ساندويچ بستني آناناسي:

خامه: دو و يك دوم پيمانه

اسانس نارگيل: يك چهارم قاشق چاي خوري

شير عسلي: يك پيمانه

آناناس (خرد شده): يك پيمانه

شكلات سفيد (ذوب شده): يك پيمانه

كمپوت آناناس: 8 برش

پودر نارگيل (برشته شده): يك پيمانه

گيلاس: براي تزئين



طرز تهيه ساندويچ بستني آناناسي :

براي تهيه بستني اول خامه، اسانس نارگيل، شير عسلي و آناناس خرد شده را در مخلوط كن بريزيد و بزنيد تا مخلوط شوند . تا صاف و يكدست شوند. اين مخلوط را درون ظرف مناسبي بريزيد و روي آن را با سلفون بپوشانيد و حدود 6 ساعت در فريزر قرار دهيد تا يخ بزند.

در اين مرحله چهار برش آناناس را در ظرف تختي قرار دهيد. مخلوط آناناس يخ زده كباب كوبيده را از فريزر خارج كرده و با كمك اسكوپ بستني آن را تراشيده و روي برش هاي آناناس بگذاريد.

بقيه برش هاي آناناس را به صورت ساندويچ روي آنها قرار داده و كمي فشار دهيد و به مدت 30 دقيقه فريز كنيد. سپس آنها را تا نصفه در شكلات سفيد ذوب شده فرو كنيد و سپس در پودر نارگيل برشته شده بغلتانيد. روي آنها گيلاس قرار دهيد و سرو كنيد.

منبع:ashpazbashi


[ بازدید : 244 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای از خوشمزه ها است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]